wtorek, 5 stycznia 2016

                               Witam
Dawno tutaj nie zaglądałam,  a to tylko dla tego, że mam dużo pracy przy customach 😊 mam nadzieję że mi to wybaczcie. 
      
                         Dzisiaj na tapetę biorę model Show Jumper wyrzezbionego przez Susan Carlton Sifton a dokładniej mówiąc Flexible 😃😄 

                       ..


Jest to bardzo ładny model,  choć muszę się przyznać że na początku byłam do niego sceptycznie nastawiona, z dwóch powodów: podstawka i zapleciona grzywa,  osobiście wolę go w wersji z rozwiana grzywa. 


 
Model ma bardzo miły wyraz pysia i chyba to zadecydowało o moim jego zakupie i ta wielka latarnia no miodzio 😍😘




                      Koń ukazany jest w fazie galopujący więc chcą utrzymać taki model stabilnie podstawka jest konieczna,  mi już dawno przestała przeszkadzać 😉 Model ma ładnie wyrzezbione mięśnie i rzebra jedynie do czego mogę się doczepic to do tego, że ma moim zdaniem za małe uszy 😂



Być może dla tego jest sprzedawany razem z nausznikami,  choć one z nowu są dla niego trochę za duże 😂 oj coś im tu nie spasowalo he he.
Ale mimo mankamentów model jest godny polecenia, choćby dla samego wyrazu pysia lub pozy 😉


 Na koniec Blanka na Flexible w zestawie stołowym zakupionym u Silver Stallion Saddlery,  jak zwykle się nie zawiodłam,  zestaw jest boski i idealnie do niego pasuje. Dziękuję i pozdrawiam Julię 😘😄

No i to by było chyba.na tyle,  na zdjęciach widać cały model więc się zbytnio nie rozpisywalam w razie pytań piszcie chętnie doradze. 
Trzymajcie się cieplutko 😄😘

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście uszki mogłyby być ciut większe :)Poza i pyszczek są bardzo ładnie wykonane a dodatkowo przyciągnął mnie do siebie świetną maścią... Ah kasztanki ^^ Cieszę się, że zestaw się podoba :) szkoda tylko bo jak go robiłam to Flexik nie był jeszcze u mnie w domu i nie dopasowałam pod niego ogłowia :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda sama kocham kasztany ^^
    Co do oglowia nie jest źle, na zdjęciu może tego nie widać ale na prawdę dobrze leży
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń