piątek, 25 marca 2016

Klacz Sapphire Breyer

Witajcie dzisiaj post o moim marzeniu,  a dokładniej o modelu którego zawsze chciałam mieć u siebie w kolekcji,  a gdyby nie okazja pewnie nigdy by do mnie nie trafiła,  bo jest wycofana.
O kim mowa? O klaczy Sapphire!
Przed wami klacz Breyer Sapphire 0917 na moldzie Gem Twist wyrzezbiona przez Kathleen Moody.


 Klacz ma bardzo ładny pyszczek na którym widać wyraźne żyłki,  nie ma za to oznakowanych oczu są to tylko czarne punkciki. Grzywką jest rozwiana na boki. Ma śliczną budowę, ale przypomina trochę modele Pana Hessa,  jej fakturą nie jest gładka a delikatnie chropowata, jedyne gładkie miejsce to grzbiet.


 Ma piękną ciembokasztanowata maść.
A ja kochać kasztany w każdym wydaniu.

 Model jest ukazany w fazie galopu,  że ślicznie rozwijany ogonem. Ma dwie białe skarpetki,  a jaśniejsze kopyta są delikatnie pregowane, nie posiada jednak wyrzezbionych strzałek,  za to ma kasztany.

Grzywa jest zapleciona w koreczki. Jednak kolor grzywy zł Ewa się z kolorem sierści,  przez co nie rzuca się tak w oczy i wygląda to trochę jakby jej w ogóle nie miała.


 Blanka przeprowadziła Sarze klacz na jazdę próbną, to była miłość od pierwszego wejrzenia.


Dziewczyny chyba się dogadają. 


 No to hop! Będzie co ma być.


Obyło się bez większych problemów zapowiada się kolejna bardzo fajna klacz do jazdy klasycznej,  może nawet do skoków,  kto wie, byłoby super.




 Chyba się dogadały,  na koniec pamiątkowe selfi tosterem XD


 Mam także dla was zdjęcia porównawcze Sapphire z kilkoma innymi modelami.

 Z Marabella

 Z cm Valentyny.

 Cm Haflinger.

 Don't Look Twice.

 Cm Lusitano.

Cm Big Chex To Cash .
Ogolnie klaczka jest drobna, ale wielkosciowo nie taka mała. Jeżeli ktoś będzie miał okazję zakupić ten model to polecam mimo kilku swoich wad,  ale kto ich nie ma :) To na tyle mam nadzieję że was nie znudziłam,  kiedy następny post? Nie wiem, nie mam nowych modeli ale coś wy myślę. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Widzę, że Sapphira już się zadomowiła :) Mam nadzieję, że model będzie cieszył jeszcze długo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i to bardzo dobrze ^^ będzie długo cieszyć. Szybko jej nie oddam :)

      Usuń
  2. Na fb już pisałam ale powtórzę... Kobyłka jest genialna! Uwielbiam ten mold w każdej maści i strasznie ubolewam, że nigdzie już jej nie kupię... Pozazdrościć :) bardzo ładnie prezentuje się w tym rzędzie i widać, że polubiły się z Sarą :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ ostatnio widziałam ją na Amerykanosie ale w zestawie świątecznym i za ponad 200 zł. Oj tak chyba znalazły wspólny język XD
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pani mi ją sprzed nosa sprzątnęła xD! Ale gdyby nie to, to nie miałabym teraz zamówionego "Gem Twist Show Jumper" :D. Gratuluję Sapphire. Ten model zawsze był moim marzeniem *-*. Ciekawe czy w siwej maści spodoba mi się tak samo :p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wybacz ^^ ale gratuluję siwej Gem Twist, w siwej maści będzie pewnie tak samo urokliwa
    :)

    OdpowiedzUsuń