niedziela, 22 maja 2016

Pierwsza jazda dziewczyn i ich koni

Witajcie,  jak obiecałam zdam krótką relację z jazdy,  jaką zrobiły sobie dziewczyny. Blanka wziela Avalona zaś Sara Valegro i poszły na łąkę.

"No to co wsiadamy? "


"Valegro aż się pali do jazdy "


Dziewczyny dosiadly swoich koni i powoli ruszyły przed siebie .
Pogoda im dopisała, a ja pobawilam się w fotografa i cykalam fotki raz za razem.



Na początku jezdzily razem,  ale później każda pracowała ze swoim koniem w innej części łąki.




Po intensywnym treningu już razem pojechały dalej ciesząc się,  że chłopaki tak dobrze dzisiaj współpracowali pod siodłem. Luźna przejażdżka na koniec to jest to.





Na sam koniec zrobiłam chłopakom zdjęcia już bez jezdzca. Avalon jak na gwiazdora przystało nie mógł przestać się przeżyć i pokazywać zacznę kopytko.


 "Człowieku całuj to zacne kopytko "


Valegro także pokazywał na.co go stać,  oh jednak wyszła z tego mała rywalizacja.


Ale potem wspólnie ruszyli na zawołanie swoich pań.

"Chodźcie chłopaki,  czas wracać "


Konie wróciły do stajni,  gdzie czekał na nich porządny zestaw marchewek i jabłek. Później dostały kolację i musiałam wracać do domu. Dziewczyny były dumne z koni podobnie jak ja, czekam teraz na kolejny dzień.

To wszystko na dziś,  nie długo przybędzie Golden Glow więc będzie się działo,  na razie mówię papa.

2 komentarze:

  1. Mega zdjęcia! Więcej takich postów poproszę :D Dziewczyny bardzo fajnie prezentują się na tych koniach ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że zdjęcia się podobają, trochę się na gimnastykowac musiałam kupić zdziwieniu pozostałych koni i ludzi ^^
      Postaram się częściej zabierać modele na łono natury.
      Pozdrawiam

      Usuń