niedziela, 16 sierpnia 2015

Big Chex To Cash

Numer katalogowy 1357
Firma Breyer

 Model wykonany na moldzie  Smart Chic Olena wyrzeźbiony przez Susan Carlton Sifton w 2005 roku.
Model nazywany przez kolekcjonerów pieszczotliwie " Cześkiem" :)

Zdjęcia Firmowe



Big jest masywnym i mocno umięśnionym modelem, jednym to się może podobać innym mniej. Jest dopracowany we wszystkich szczegółach, piekna maść (moja ulubiona ) i ta rozwiana grzywa uzupełniaja ten efekt :)


 Czesław w rządzie west się super prezentuje  


 To jego rybie oko




Wysokość do czubka uszu to około 24 cm, a w kłębie - około 17 cm
Jest godnym uwagi modelem, ja nie mogłam sie na niego napatrzeć, jak do mnie trafił :)
To od niego zaczęła się moja przygoda z firmą Breyer, mam do niego wielki sentyment :)

Polecam każdemu kolekcjonerowi .

Kilka fotek z sesji z Chexem i Amandą



Polecam :)

Jutro opis Breyer Marwarii :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz