poniedziałek, 4 lipca 2016

Najazd modeli ^^

Witajcie,tak jak w temacie mam dla was małą aktualizację mojej komody i półki z modelami.

Większość maluchów w skali LB czy Stablemates jest nie moja, te szkraby przyjechały na malowanie. Sporo tego ^^. Najbardziej jednak zdziwiło to moje trady, bo nagle zawladnely wolnym miejscem.

Zresztą sami zobaczcie jak to wygląda.


Tutaj do mnie należą zaczęła Marabella, pintaloosa oraz izabelowaty. Kasztan i śliwek nie długo jadą do domu.


Tutaj natomiast należą do mnie same trady oraz Bella Rose z jezdzcem i rzędem w kolorze białym oraz Sara.


Tutaj tak jak wyżej, maluchy nie moje za to trady i Blanka jak najbardziej.


Natomiast tutaj sprawa ma się trochę inaczej. Cztery konie na samej górze są moje, trzy od lewej na dolnej są moje, śliwek nie mój, lalka Amallthea oraz trzy następne wraz z psem moje.
Na samym dole trzy od lewej moje, biały buldog nie podobnie jak dwa.następne, kuc w stanie body mój, klaczka srokata nie moja za to dwa.następne już tak.

Jak widzicie trochę tego jest, zrobił się mały ścisk ale bez obaw na pewno zrobi się nie długo luzniej^^
No to ja was zostawiam z tą gromadka a ja lecę pracować.
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Gdzie i za ile kupiłaś Salomone?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, jesteś jedną z nielicznych osób, która w tak krótkim czasie dorobiła się takiej ilości modeli w skali traditional, aż zaczynam zazdroszczać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń