piątek, 24 czerwca 2016

Nowy model Cortes C Breyer

Witajcie dzisiaj notka o modelu Breyer Cortes C, który przyjechał wczoraj.




Cortes C jest słynnym ogierem rasy  belgijski koń gorącokrwisty (Belgian Warmblood) urodzony w 2002 roku. Wygrał m.in. w zawodach Ruby et Violette WEF, FTI Consulting WEF.
W roku 2014 na zawodach Alltech FEI World Equestrian Games, Coertes jeździł w finałowym pojedynku czterech najlepszych koni, przejechał cztery „czyste” rundy i zdobył tytuł „Najlepszego konia” oraz brązowy medal.




Cortes C powstał na moldzie The Walking Thoroughbred, czasem nazywanym Carrick a wyrzezbiony przez Susan Carlton Sifton.



Tak uwielbiam wyraz jego pyska ^^



Model jest cały kary, jedynie na tylnych nogach ma małe koronki, a dokładniej półtorej bo prawa tylna jest biała tylko od wewnętrznej strony. Ma także delikatne białe slaczki na głowie. 

Model jest bardzo ładnie wyrzezbiony, ma zaznaczone mięśnie a na szyji delikatne faldki. Posiada także kasztany oraz strzałki w kopytach a nawet odbyt, co się jak najbardziej chwali. Nie ma za to zaznaczonych źrenic, oczy są czarne jedynie z lekko zaznaczonym białkiem. 




Karusek w zestawie skokowym od Silver Stallion Saddlery prezentuje się znakomicie ^^




Model skradł mi serce i nie tylko mi. Blanka jest w.nim po uszy zakochana podobnie jak Sara, jednak to za gorący koń jak na jej możliwości jeździeckie.
Ale zawsze z.ochotą pomoże przy pracy





 Hop ktoś do nas idzie, to chyba Sara.









Czy polecam tego pana?  Jak najbardziej, choć nadal się zastanawiam czy go przemalowac. 
Hmm...zobaczymy. 

To tyle na dziś, więcej nowości nie posiadam (na razie ^^).
Do następnej notki. 
Pozdrawiam. 
Amalltea 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję Cortesa, jest pięknym modelem. W rzędzie prezentuje się obłędnie :) Mold bardzo dobry pod względem anatomii, ciekawe, czy się zdecydujesz go malować.
    Zapraszam do mnie na n/n: http://theblackhorse5.blogspot.com/2016/06/co-tam-piszczy-w-trawie.html?m=1

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Nadal się biję z myślami czy go malować czy nie, niby w tej czerni ginie wiele detali, ale jako karus także mi się widzi he he ah te dylematy ^^ Gratuluję nowej AR jeszcze raz!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ale Banka ładnie się na nim prezentuje :) muszę zakupić lalke trad :') ja w Cortesie jestem po uszy zakochanaprzez ten świetny zarys mięśni i przyjazny pyszczek :) jednak z chęcią zobaczyłabym go w innej maści...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To prawda,myślałam że będzie pod nią mały ale nie, super się razem prezentują więc jak najbardziej musisz sobie sprawić lalkę trad ^^
      Co do malowania to zobaczymy co mi odbije ha ha ^^
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczny! Maść jest trochę uboga, lubię karusy ale te malowanie średnio mi się podoba.
    Na Twoich fotach prezentuje się świetnie *_*
    Mam jeszcze jedno pytanie.. Ile idzie przesyłka z MPV? Z góry dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Dużo jego detali ginie w tej czerni to fakt, dlatego malowanie biorę coraz częściej pod uwagę ^^
      Paczka z MPV idzie tak 3-4 dni, czyli dość szybko.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź :) Dzięki Tobie Bella Rose została zakupiona przeze mnie ^^

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc i gratuluję!

      Usuń
  4. Cortes jest świetny, coraz bardziej mi się podoba ;) Jedyne, co mi w nim przeszkadza to ta wystawiona przednia noga, ale w sumie pewnie to znowu tylko moje zdanie :P Zazdroszczę przystojniaka.
    schleichikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten model. Jak znowu będzie dostępny na polskich stronach z breyerami to od razu wyląduje u mnie. Jednak szkoda że nie ma więcej tego " białego " na nogach bo uwielbiam takie karusy co maja na sobie dużo bieli na nogach jak i na pysku. jednak jestem w 100 % pewna że będzie u mnie stał na półce
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń