czwartek, 23 czerwca 2016

Wia Isabelle Werth's Bella Rose

Witajcie jak obiecałam dzisiaj post o kolejnej nowości, która przyjechała wraz z Salome z MPV.

Model wyrzezbila Brigitte Eberl a wyprodukowała ją już wspomniana firma Wia.
Jest to portret ujezdzeniowej  klaczy maści kasztanowatej Isabelle Werth's.


Klacz jest skali Little Bits i jest delikatnie chropowata w porównaniu z modelami np.Collecty. Klacz ma dwie duże skarpetki na tylnych nogach i jedną małą koronkę, kopytka są lekko pregowane.




Model ma grzywe zapleciona w koreczki ogon zaś dynda luzno za zadem. Bardzo ciekawa jest jej odmiana na głowie i plusem jest fakt, iż model ma pomalowane oczy. Może i trochę kiepsko ale zawsze to coś.
Nie ma za to ani wyrzezbionych ani nawet namalowany kasztanów ani strzałek w kopytach.







Malowanie firmowe nie powala co wkracza po oczach czy nieudolnie pomalowanych chrapach, ale dla mnie to mały problem, mała kosmetyka i będzie cacy ^^ Na koniec porównanie z kilkoma modelami Collecta i Schleich oraz moim jezdzcem nie znanej mi firmy imieniem Samanta.









Oraz certyfikat autentycznosci oraz potwierdzenie,że model jest limitowany do 2500 sztuk.
Polecam nawet jeśli nie przypadła wam maść zawsze można przemalowac. ^^


Ja się już żegnam jutro wpis o Nowym modelu (raczej ostatnim na razie) Cortes C jeszcze przed malowaniem. 
Pozdrawiam Amalltea 

4 komentarze:

  1. No podoba mi się i to bardzo :p. Ona ma to coś... Niedługo zamawiam z MPV Rhapsody, to może ta klaczka również załapie się do mojego zamówienia.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam mimo tych paru niedoskonałości ~_~
    Koniecznie pochwal się jak twoje cuda dojadą do ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa *-* Piękność! Ile kosztowała razem z przesyłką?
    Gratuluję nabytku, cudna jest!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, model kosztuje 8,50 euro plus 9,90 euro wysyłką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń