sobota, 18 czerwca 2016

Spotkanie Wrocław

18.06.2016 Spotkanie we Wrocławiu. 
Spotkanie jak sam tytuł wskazuje odbył się we Wrocławiu. Na spotkanie stawiła się Lilithija oraz La Rosita Stable z fb no i ja Amalltea .

Udaliśmy się do Parku Południowego i pi lekkich poszukiwań odpowiedniego miejsca zaczęliśmy wypakowanie naszych modeli. 
A było na co popatrzeć. La Rosita zabrała swoje cuda w skali LB zaś Lilithija koniki, akcesoria własnej produkcji oraz pieski. Znalazła się także kaczka mandarynka, owca oraz tygrys. Nie wiedziałam na co patrzeć najpierw i od których zacząć fotografowanie. 
Ja zabrałam Maestro, który zresztą po spotkaniu wrócił z Lilithija do jej domu, Picasso, Valegro oraz Sunny. Zabrałam także cm arabki collecty deluxe oraz cm Lili.

Pogoda nam dopisała i zdjęcia wyszły naprawdę super a atmosfera nie do opisania, jednym słowem było super. Na pewno to powtórzmy, a narazie zostawim was z moimi zdjęciami, resztę znajdziecie w postach La Rosity oraz Lil Stable. 















Mandarynka Lili na piedestale.


Całe stado razem, czy to nie piękny widok?



Lila układa modele do zdjęć podobnie jak La Rosita, a ja po cichutku robię im zdjęcia :p



Słodki maluszek który ujął mnie za.serce, śliczny źrebak od Lili. No boski jest!

Piccasso w centrum uwagi, o ale mu ego skoczy do góry oj skoczy ha ha :)


 Słodkie maluszki classic, po zobaczeniu ich na żywo stwierdzam fakt, muszą zawitać i do mnie, są takie rozkoszne.






Mandarynka raz jeszcze, czyż ona nie jest boska?







Piękności od La Rosita. Każdy piekny.






Po raz kolejny cudne modele jak i akcesoria Lili.











Czas się zbierać i pakować nasze skarby.


Całe spotkanie było pełne śmiechu, rozmyślań i dedukcji. Na pewno zostanie mi w pamięci na długo a dzięki postom dziewczyn będzie miło wracać raz jeszcze do Wrocławia. Planujemy raz jeszcze tutaj zawitać, więc jakby co wyczekujcie kolejnej edycji. 
Na razie zostawiam was z tymi zdjeciami, bo padam ze zmęczenia i wrażeń. Dziękuję dziewczynom za przybycie i do następnego! ^^

2 komentarze:

  1. Fajnie, że spotkanie się udało! wszystkie modele i akcesoria bardzo ładne *u* wybrałyście świetne miejsce do robienia zdjęć :D mam nadzieję, że i ja za jakiś czas będę mogła wziąć udział w takim modelowo-kolekcjonerskim spotkaniu na pomorzu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, spotkanie było super,bo można było porozmawiać z ludźmi, którzy rozumieją naszą pasję. Do tego tyle modeli w jednym miejscu ^^ A jaki problem? Skrzyknij ludzi czy byłby ktoś chętny na takie spotkanie u ciebie. Na pewno ktoś się znajdzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń