środa, 22 czerwca 2016

Wia Salome Moonshine Girl



Witajcie kochani, dzisiaj o bardzo wczesnej porze (jak dla mnie po 8 rano to jeszcze noc) obudziło mnie płukanie do drzwi. Lekko zaspana i oburzona, kto mi zawraca głowę otworzyłam drzwi. Za nimi stał dobrze mi znany mężczyzna z wielką paczką w dłoniach. Od razu się obudziłam na jej widok
Szybko podpisałam i zabrałam paczkę do domu, zamykając drzwi kopniakiem.
W środku były dwie klacze, obie od wspaniałej rzeźbiarki Brigitte Eberl.



Salome i Bella Rose, wyrzezbione przez wyżej wymienioną artystkę zaś wyprodukowane przez firmę Wia. Mało mi znana firma, ale jeśli robią takie cuda, to ja proszę o więcej.
Najpierw opiszę Salome.
Pierwsze wrażenie pi wyciągnięciu z pudła? Jeju jak ona ciężka ^^ Wiedziałam że ARki swoje ważą ale nie sądziłam, że aż tak.


Klacz ma namalowane kasztany,jednak tylko z jednej strony, druga nie wiem dlaczego została pominięta.



Ogon i grzywa są rozwiane i przezucone na jedną stronę.Dodatkowo przez poze jaką ma klacz, trzeba bardzo uważać, by dobrze ją ustawić w przeciwnym razie będzie się przywracać. Trochę się nameczylam by stała stabilnie i niczego nie straciła.


ARka przedstawia piękną klacz arabską w prozie dość mocno wystawowej albo nabuzowanej, wygląda jakby miała zaraz wyjść na ring i zaprezentować wszystkie swoje względy.
Do nabycia jest też wersja kasztanowata, ale ja wolałam siwa.



Piękny szczupaczy profil pyska jest pomalowany na szaro podobnie jak powieki. Oczy zaś są pomalowane na złoto brązowo. To spojrzenie od razu rzuca się w oczy.




Nie obyło się bez wpadek. Ogon i grzywa wymagają mnóstwa pracy, bo mają pełno dziur i nie wyszlifowanych włosów jednak ja się tego mię podejmę bo jeszcze pogorsze sprawę.
Dodatkowo kopyta są pomalowane byle jak, przez co psują cały efekt.



Najgorszy minus to obdarty pyszczek, który mocno psuje wygląd klaczy pod tym kątem. 


Tutaj wyszła strasznie, jak jakiś demon .


Kalcz ma zaznaczone mięśnie na łopatkach, zadzie oraz szyji, na której widnieją zmarszczki. Na łbie widać także delikatne żyłki.

Prawda,że pięknie wygląda w prezenterce? Muszę zakupić jej cały kostium arabski, będzie w tedy jeszcze piękniejsza, a zasługuje na to ^^







Nie wiem o czym mogę o niej jeszcze napisać, wszystko wodach na zdjęciach.  Ogólnie polecam ją, jednak przez kilka mankamentów które posiada, chyba wyśle ją do Metalfish, jak uzbieram odpowiednią sumę na jej metamorfozę.

Na koniec wrzucę kilka fotek Moonshine Girl, bo takie dostała u mnie imię w rzędzie i z kilkoma modelami.








Na koniec odpowiedz ile waży Moonshine Girl ^^



Ok kochani ja uciekam, jutro opiszę wam drugą klacz, pozdrawiam. 
Amalltea 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz